موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق

آموزش موفقیت برپایه علوم ذهنی و مدیریت استراتژی

موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق

آموزش موفقیت برپایه علوم ذهنی و مدیریت استراتژی

موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق

موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق از سال 1392 فعالیت خود را با برگذاری کلاس و سمینارها و همایش های موفقیت بر پایه علوم ذهنی و مدیریت استراژی شروع کرده.
برای اطلاعات بیشتر از پک . کتاب . فایل های آموزشی صوتی و نحوه ی تهیه و شرکت در جلسات از طریق
شماره تلفن 09144121440 و
تلگرام zehne_khallag@
اینستاگرام zehne_khallag@
تماس حاصل فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

چند توصیه برای پیشرفت کودکتان

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۳:۳۸ ب.ظ | رضا بیگی | ۰ نظر

۱- کودک را تشویق کنید تا به دنبال چیز هایی که دوست دارند بروند و برای رسیدن به خواسته ها و هدف هایش تلاش کند .شما نیز باید به کودک حس اعتماد را بدهید تا او بتواند توانایی های خود را باور کند و به خودش اعتماد داشته باشد .این موضوع عامل بسیار مهمی در به دست آوردن موفقیت کودک است .

2- پدر و مادر ها نیز باید با تعیین هدف و برنامه ریزی برای کودکان به پیشرفت آن ها کمک کنند . در تعیین هدف باید دقت کنید که هدفی را انتخاب کنید که کودکتان را برای رسیدن به آن هدف به وجد بیاورید و او مشتاق باشد تا هدف را دنبال کند .زیرا اگر هدفی سطحی را تعیین نمایید کودک آن هدف را جدی نمیی گیرد و اهمیتی برایش ندارد .

3 - باید هواستان باشد از رفتارهایی که شور و شوق کودک را می گیرد و علاقه ی او را از بین می برد دوری کنید .کارهایی مثل مخالفت های زیادی یا منع کردن کودک و محروم کردن او از بازی ها و امکانات اشتیاق و خلاقیت های کودک را از بین می برد .

۴- تشویق و جایزه هم اهمیت زیادی دارد. کودک در مقابل موفقیت ها و پیشرفت های خود نیاز به همراهی و تاییدی جدی و مناسب دارد. انتقاد منطقی هم گاهی لازم است، ولی توجه داشته باشید که انتقاد باید سازنده باشد.

۵- کودکان به بازی کردن با هم علاقه مند هستند ولی هر کودک باید این فرصت را هم داشته باشد که گاهی با تمرکز روی یک موضوع به تنهایی خود را مشغول کند. سعی کنید مزاحم خلوت او نشوید.

۶- شما هم هر از گاهی فعالیت هایی را برنامه ریزی کنید که با ذوق کودک مطابقت داشته باشد. و کار هایتان را با توجه به علاقه ی کودک انجام دهید که او هم بتواند در فعالیت ها کمکتان کند و با شما همراه شود . والدین بهترین الگوی کودکانند. برای آنها خیلی مهم است که ببینند پدر و مادرشان هم اهل نشاط و فعالیت هستند و تمایلات و توانمندی های خود را دنبال می کنند، بگذارید کودکان هم در برنامه ریزی شما شریک باشند.

  • رضا بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی