موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق

آموزش موفقیت برپایه علوم ذهنی و مدیریت استراتژی

موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق

آموزش موفقیت برپایه علوم ذهنی و مدیریت استراتژی

موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق

موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق از سال 1392 فعالیت خود را با برگذاری کلاس و سمینارها و همایش های موفقیت بر پایه علوم ذهنی و مدیریت استراژی شروع کرده.
برای اطلاعات بیشتر از پک . کتاب . فایل های آموزشی صوتی و نحوه ی تهیه و شرکت در جلسات از طریق
شماره تلفن 09144121440 و
تلگرام zehne_khallag@
اینستاگرام zehne_khallag@
تماس حاصل فرمایید.

طبقه بندی موضوعی

دکتر رضا بیگی

شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۸، ۰۲:۱۱ ب.ظ | رضا بیگی | ۰ نظر

 

 

 

 دکتر رضا بیگی

دکتر رضا بیگی پـس از پایان رساندن تـحصیلات متـوسطه در رشتـه گرافـیک  و  اخذ مدرک مهندسی گرافیک،از سال 1387 با توجه به علاقه بسیار به علوم متافیزیک ضمن ارتباط و استفاده از مـحققان  نویسندگان داخلی و خارجی به تــحقیق و مطالعه در زمینه های عرفان، علوم ذهنی و متافیزیک،مهارتهای زندگی،روانشناسی کاربردی،مدیریت،موفقیت فردی وسازمانی و...  پرداخت ودرطول این مدت موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشدمدیریت اجرایی و دکـترای  مدیریت در تخصص مدیریت استـراتژی گردید.

وی از سال 1390 ایراد سخنرانی های شورانگیر در موضوع های تخصصی ذکر شده و بـرگذاری صدها دوره و سمینار برای عموم و سازمان ها ،آنان را با دستاوردهای تحقیقاتی و مطالعاتی خود آشنا نمود از جمله:

برگزاری سمینارهای متعدد جهت عموم افراد در زمینه رشـد شخصیتی (پرسنال برندینگ)

برگزاری سمینارهای متعدد مدیران و کارکنان کارخانه جات در زمینه مدیریت،ارتباط با مشتری،منابع انسانی،بازاریابی و فروش.

برگزاری کلاس های موفقیت بر پایه ی علوم ذهنی و مدیریت استراتژی.

در سال 1392 مجموعه موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق را تاسیس نمود و همکاری وی در غالب سازمانی با شرکت ها،سازمان ها،کارخانه جات و... گسترش یافت.

وی با توجه به سابقه عضویت در کنفدراسیون برند ایران در اتاق فکری کارآفـرینی و امور اجتماعی و همچنین تجربه عملی و سابقه مدیریت در صنعت چاپ و بـسته بندی و تبلیغات و با بهره گیری از تخصص خود در زمینه ی علوم ذهنی،مدیریت و روانشناسی موفقیت با مشاوره به مـدیران صنایع و برپایه ی سـمینارهایی جهت کارکنان آنـها،به موفقیت سریع و بیشتر آنان کمک می نماید.

علاوه بر مدیران،دیگر افراد موفق جامعه و عموم مردم نیز در زمینه مسائل فردی،خانوادگی و مالی از ایشان به عنوان مشاور شخصی کمک می گیرند.

از ایشان علاوه بر چاپ مقالات متعدد به عنوان مشاور،بازاریابی و مدیریت عالی کسب و کار در سازمان ها بهره می جویند.

سـربلندی و اعتلای ایـران زمـین که آرزوی وی و هر ایـرانی آزاد است،در گرو ایجاد افرادی هدفمند،پرتوان،با ایمان،با اراده و همّت عالی،شیفته رشد و تعالی ،خود ساخته،خلاق،خوش فکر و عاشق خدمت به مردم می باشد.

دکتر رضا بیگی و دیگر مسئولین و پرسنل مـوسسه تـحقیقاتی ذهـن خلاق به دنبال هدف بزرگ خویش،(ارتقاء آگاهی،صفات انسانی و رفاه ایرانیان و سرافرازی ایران زمین) عاشقانه و خستگی ناپذیر در تلاشند تا در تحقق این آرزو سهمی بزرگ داشته باشند. وی با تشکیل موسسه تحقیقاتی ذهن خلاق، دیگر هموطنان را نیز در رسیدن به این هدف سهیم نموده است.

به امید آن روز ان شاءالله

  • رضا بیگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی